Dr brown chicco avent bibs hepsini kullandık biberon reddi de vardı benim bebişte sadece uyku esnasında alıyo biberonu ve farkederse ağlıyodu hepsinde ağlıyodu asla içiremiyodum sonra süt sağma makinamın biberonuyla birgün verdim lansinoh yani cam da değil plastik geliyo sağma makinası ile beraber çok rahat ettik hala uykuda kabul ediyor biberonu ama hiç çakmıyo mis gibi içiyo 2 cam 2 plastik var bizde cok memnunum ama herkes aventi övmüş demekki bebekten bebeğe değişiyor ama yapısı olarak bana sorsaan en iyi bibs anne memesi gibi çekiştirip sündürülebiliyo sağlıklı da ama bebişler bazen kabul etmiyor işte biz lansinohla rahat ettik