anyela77 ben phlips avent lansinoh ve mamajoo antikolik kullandım bebeğimde. Akışı en hızlı olan lansinoh çevremde birçok bebek lansinoh kullandıktan sonra meme reddi yaşadı. Avent güzel akışı da tutuşu da hemen hemen memeyle aynı ancak biz mamajoodan daha çok memnunduk antikolik özelliğinden ötürü yavaş akışlı olduğu için sağdığım sütler diğer biberonlarda hemen biterken (120 ml yaklaşık 2-3 dk)mamajoo da bu süre daha uzun olurdu ve çene kasları daha çok çalışırdı. Emmekten asla vazgeçmedi.