Fatmanurc Ftet dişleri ne durumda. Bi ara bizimde oldu ama teklif ettim sürekli sonradan geçti çok şükür. Belki dişleri hassaslaşmıştır
fyz5050 anyela77 merhabalar kesinlikle avent ben ilk başta bilmeyerek chiccoyu kullanmıştım fışkırarak aktıgı için meme reddi yaşadık ve hemen dökülüyor aventte bebek emmediği sürece akmıyor
Fatmanurc rana0234 Dr. Brown’s Gaz Önleyici Options Biberon Standart 120 ml https://app.hb.biz/35gaI9fQuIPW bunu kullanıyorum ben
assyaumay mfa61 fairly07 benim kızım da çekemedi ucunda numarakar var 2 olandan değil 3 olanı çekebildi ama şimdi hepsini reddediyor 4 aylık lansinohu seviyordu onu da rutöuyor artık
Alparslanmom__ anyela77 lansinoh. Ben bugün kullandım anne memesi gibi kavrıyo hoşuma gitti sağıp verdim bende
Aerith anyela77 ben doğduğundan beri avent kullanıyorum. 5 aylık olduk şimdi çok memnunum meme reddi de yapmadı.
Birpsikologggbirmimar himeros merhaba meme mama şeklinde nasıl ilerliyorsunuz ? Ne zamanlar anne sütü ne zaman mama veriyorsunuz acaba
himeros Birpsikologggbirmimar geceleri neredeyse sayılı verdi şu 5 aylık süreçte. Son iki haftadır 4 5 defa verdim 4.ay atağı kaynaklı. Genelde oğlum geceleri hep emiyor. Yutkunama sesini oldukça aktif duyuyorum gündüzleri ise genelde her saat başı teklif ediyorum. Çok emen bir çocuk değil. Keyifci. Canı istediği kadar emiyor daha sonra 4 saatte bir 120 cc mama içiyor. Bazen hepsini bitiriyor bazende son damlasına kadar içiyor.
hanlnim kaynanasavar ay benim sansima bozuk urun falan mi cikti ya oyle hizli akiyor ki agzinda tikaniyor cocuk….