Deletedmom_223 öncelikle iyi bir cerraha denk gelirseniz pek sıkıntı olacağını düşünmüyorum.Annem yaptırdı tabii ki acı olmuyor diyemem ama ağrı kesici illaki veriyorlar sonrasında.Ama işlem bittikten sonra annem çok memnun kaldı sanki kendi dişlerim gibi diyor.Başta belki biraz zahmeti var ama sonucu en azından iyi oluyor 👍🏻 Kaplamaların daha sonra koku,düşme vs. gibi sorunları çıkıyor kesin çünkü.