sadekahve_bitter Deletedmom_223 teşekkür ederim 😍 yok herkese yapılmıyor Damakta sıkıntı olanlara Bnmde zamanla oldu 5-6 yıl sağ - sol alt taraf boştu çok ihmal edince Kaç diş yapılacak size ? Maddi açıdan sıkıntı yoksa yaptırın İmplant kolay demek için söyledim :)
Deletedmom_223 sadekahve_bitter bilmiyorum önümüzdeki günlerde gidecem herşeyi netlestirecek bakalım nasıl olacak Siz ne kadara yaptırdınız,adet başı fiyat nedir
Sogukbaklava momft25 Ben ameliyat geçirdim o arada . Baya arası var ağzımda vidalarla 2 3 ay gezdim. Evimin olduğu şehre dönünce taktı implantları. Ama muayene çekim vidası kalıbı ölçüsü. Uzun sürüyo yani ben çok gidip geldiğimi hatırlıyorum özel klinikti
Sogukbaklava Deletedmom_223 hayır en son gün zor bi işlem mi ne yapıyolar. Dedim bebeğim var ağrım olursa bakamam iğne yazdı işlemden sonra onu vurdum. Hiç ağrım sızım olmadı. Yaptırmasam olurdu çünkü. Kız dişi falan yaparken bişey hissetmiyosun ki zaten uyuşuk
Deletedmom_223 Sogukbaklava ay inşallah vallahi dis çok kötü birşey kabir azabı gibi aynı Allah yardımcım olsun 😃
sadekahve_bitter Deletedmom_223 adet fiyatı bilmiyorum Sdg filan toplam 100 bini buluyor bnm 2-3 dolgu da var içinde
Nerokerem Deletedmom_223 ben de iki ay önce başladım korkulacak kadar değil yapılma esnasında çok bir şey hissetmiyorsunuz iki gün ağrı kesici kullanıyorum normal hayatıma devam ediyorum 4 tane yaptırdım çok şükür sorunsuz geçti
Deletedmom_223 Sogukbaklava ay keşke cesaretinizin %1′i bende olsa.Ben antibiyotik hap büyük diye içene kadar ölüp ölüp diriliyorum üstelik ikiye bölmeme rağmen 🤣
Sogukbaklava Deletedmom_223 Yengemde öyle oda bi hastalık sanırım. Büyük ilaçlar fln asla yutamaz . Diş hekimi fobim yok sponsor olsalar komple gülüş estetiği olurum 😂Kardesim dişi çürük aylarca ağrıyla gezdi annemle gitmiş kapıdan dönmüş öyle bi fobi . en son ben götürdüm 😂😂
burcinrafet Deletedmom_223 emziren bir anne için zor destek lazım ki doktor yapiyormu bende yaptırdım dişlerim çekildi ameliyattan çıktım bayilmiyorsun herşeye canlı şahit oluyorsun inanın yaptırdıktan sonra oh be degermis bunca acıya diceksin ama kalcadanda iğne vuruyorlar çok ta korkulcak gibi değil canın azsa nazlanirsin dayanikliysan harika ben ameliyat esnasında çok ağlamıştım mesela doktor istersen bırakayım dedi kestikten sonra nereye bırakıyorsun 😅
Deletedmom_223 sadekahve_bitter baya iyi bizim burda zirkonyuma 90 bin dedi o da öyle ahım şahım bir doktor değil
sadekahve_bitter Deletedmom_223 Haziran ayında fiyat aldım bn şuan daha fazla olabilir Bence sizde başka doktorada gidin