Deletedmom_223 Kızlar kısmet olursa implant yapacağım ama korkuyorum.Doktor zirkonyum veya implant önerdi.Ben implanti tercih ettim. Acısı çok mu? Yaparken uyutuyorlar mi? Diş çekimi mi yoksa implant mi Zor? Süreç nasıl ilerliyor. Peki siz olsanız hangisini tercih edersiniz.
Deletedmom_220 Deletedmom_223 ben yaptırcaktım vazgeçtim korkumdan. Hepsi zor. Önemli olan soğuk kanlı olmak ve ağzına çiçek bahçesi yapıldığını düşünmek
3kedili2bebekli Deletedmom_223 eski diş hekimi asistanıyım implant daha kolay acımıyor uyuşuk oluyor zaten ağzınız ve normal hayatınıza hemen donebiliyorsunuz
Sogukbaklava Deletedmom_223 2 tane yaptrıdım. Hiç ağrımadı . Zaten uyusturuyo. Kalçadan iğne vermisti bi de onu vurdurdum. Hiç bisey hissetmedim. Tabi bi günde yapılan bisey değil uzun sürüyo vidası kalıbı ölçüsü
Deletedmom_223 Deletedmom_220 teşekkür ederim teselli için.😂Mecburum yaptirmaya it gibi korkuyorum ama artık gülemez hale geldim
bebeklerrr Deletedmom_220 bence en zor ölçü alındığı kısın o hamurun ağzıma girince midem bulanıyor 😬 etrafta ne kadar yazı vasirsa okuyorum eh biraz da olsa işe yarıyor dikkatimi dağıtıyorum biraz acı sonrası rahatlık 🌸
Deletedmom_223 3kedili2bebekli ay umarım dediğiniz gibi olur ve Emziriyorum nasıl olacak halen kaygidayim.Aktif bir şekilde emdiği için sağımda yapamıyorum
3kedili2bebekli Deletedmom_223 gerçekten öyle hastalar bizden çıkar sonraki gün gayet normal hayatına devam ederdi tabi ağrı kesici alırdı ilk gün diş çektirmek gibi aynı hemen hemen ama kanama vs olmuyor yemek kaçmasın kaçarsa iltihap kapar diye bir dertte yok emzirmenizde sakınca da yok doktora söylüyorsunuz o ona göre antibiyotik ve ağrı kesici verecek çocuk doktoruna da sorarsınız zaten
burcinrafet Deletedmom_223 emziren bir anne için zor destek lazım ki doktor yapiyormu bende yaptırdım dişlerim çekildi ameliyattan çıktım bayilmiyorsun herşeye canlı şahit oluyorsun inanın yaptırdıktan sonra oh be degermis bunca acıya diceksin ama kalcadanda iğne vuruyorlar çok ta korkulcak gibi değil canın azsa nazlanirsin dayanikliysan harika ben ameliyat esnasında çok ağlamıştım mesela doktor istersen bırakayım dedi kestikten sonra nereye bırakıyorsun 😅
Sogukbaklava Deletedmom_223 hayır en son gün zor bi işlem mi ne yapıyolar. Dedim bebeğim var ağrım olursa bakamam iğne yazdı işlemden sonra onu vurdum. Hiç ağrım sızım olmadı. Yaptırmasam olurdu çünkü. Kız dişi falan yaparken bişey hissetmiyosun ki zaten uyuşuk
Melek2845 Deletedmom_223 aynı anda iki tane yaptırdım ağrıyan diş kadar değil yarım gün bi ağrısı oluyo o kadar kemik ağrısı kemiğini çarparsın morarır ağrır ya öyle ben sadece iki tane karşılıklı yaptırınca dikişlerden zorlandım yemek yiyemedim o kadar.
Deletedmom_223 Melek2845 ya iş ki o dişçi koltuğu sonrası ağrı kesici iğne felan geçer.Ben o koltuğa oturamiyorum fobi oluştu artık
melozi Ben normalde kan aldırırken, serum takılırken falan bayılırım. Ama implant yapılırken hiç hissetmedim :) zaten uyuşturuluyor ufak bi iğne ile. Sonrasında da ağrım olmamıştı.