aslann24 mldzynpdv 10 aylık 5 numara kullanıyorum baby turco 11 kilo oğlum 4 sıkıyor biraz sızdırıyodu bazen de 1 aydır 5 e geçtim
gamzeci 14 aylık 4 numara kullanıyoruz beze göre değişiyor molfix de 4 se turco da 5 daha iyi olabiliyor
jasminegms miraceminefe neden 3 numara cok büyük değilmi bacaklarını tahriş etmezmi kilısu kaç kullandıgınız bez markasında
reyreylo mldzynpdv 10 aylık 5 numara molfix kullanıyoruz. 5 numara sleepy ecologic kullanıyoruz bazen de.
suheyla92 reyreylo 5 numara ecologic cok dar degil mi bizde de var 4 gibi sık sık değiştiriyorum paket bitsin diye
jtulub _gulll ay zaten değiştiği için soruyor Buranın da bu “bebekten bebeğe değişir” sözü çok sıkmaya başladı
pantenkelebek uykusuzanne__ 3 yaşına gelmiş nerdeyse hala bez mi yanlış anlamayın sakın düşünüyorum bende kaç yaşında biraktirsam nasıl olacak diye