Esilay2434 Xname he cnruya cnruya bende 4 gecıcem ya evde vardı, 3 numara kullanıyorduk hep taşıyor 5,5 aylıgız
nevaelif mldzynpdv 3-4 aylıkken 3 numara, 5-6-7 aylıkken 4 numara, 8 aylığız şimdi 5 numaraya geçtik. En çok 4 numarayı kullandık. Prima premium care kullandık, emeklemeye geçince Prima aktif bebek rahat oldu.
mldzynpdv nevaelif benim kızım da 3.ayını bitirecek 3 numara beze geçicem de biraz erken gibi geldi o yüzden sordum. Ama gördüğüm kadarıyla hemen hemen herkeste böyleymiş hatta ben geç mi kaldım 😃
esmaayeldann Usnac1995 11 buçuk kilo, göbekten sıkıyor ve sızdırma yapıyor geceleri o yüzden 1 nbeden büyük kullanmak zorunda kalıyoruz
nevaelif mldzynpdv Bacağında iz yapmaya başladığı an bir büyüğe geçiyorum ben, sızdırma yapmadığı için şimdiye kadar çok şükür, bol bol giysin istedim 🥰😍
jasminegms miraceminefe neden 3 numara cok büyük değilmi bacaklarını tahriş etmezmi kilısu kaç kullandıgınız bez markasında