suheyla92 mldzynpdv daha 8 aylik ama 4 tasirmaya basladi 5e gecicem elimdekiler bitince. Gece 5 takmazsam sabaha çiş çıkmış oluyor son birkaç gündür
fundagb nzl13 ben prima premiumcare kullanıyorum. Biz daha şimdiden böyleysek numaralar bitince ne olacak 😂
suheyla92 reyreylo 5 numara ecologic cok dar degil mi bizde de var 4 gibi sık sık değiştiriyorum paket bitsin diye
reyreylo suheyla92 bu aralar biraz dar gelmeye başladı ama uzun bir süre daha götürür bence. 6 aşırı büyük ben yanlışlıkla aldım bir duruyor 5 ile arasında çok fark var nedense
ahsensuy kevo00 bebeğinizin kilosu normal değil biliyorsunuz demi. ? Aşırı aşırı beslenme sorunu var. Mama veriyorsanız lütfen yarılayın. Sevgiler