Sassolsobe yumurtlama kanaması deniliyormuş buna. Aynısı geçen ay başıma geldi hayatımda ilk kez böyle bir şey yaşadım. Adetim bittikten tam 10 gün sonra kahverengimsi lekeler vardı aklım çıktı hamilemiyim acaba diye. Bayağı bir araştırdım yerleşme kanaması adet olunmadı gereken günden 3 4 gün önce oluyormuş. Adetten sonraki 10 gün içindeki kanamalar yumurtlama kanaması oluyormuş. Hamile olduğunuzu sanmam hem mide bulantısı falan bunlar için 1 hafta çok erken bir vakit