-SweetPanda- çok rahatlar hemde. O testleri yapmasam bu sefer kesin hamileyim diye geziyorum. Kusmaya tiksinmeye başlıyorum 😅 dedim ya ödüm kopuyor gebe kalıcam diye. Bir keresinde korunma yöntemleri konusuluyordu bende hap, prezervatif, geri çekilme yazmıştım. Bayanın biri, bacım onlar az gelir beton dök istersen demişti 😅 kolik bir bebek büyütn biri iseniz betonda dökersiniz şapda 😅