Buraya böyle bi post açacağımı tahmin edemezdim ama oldu artık 🤦🏻♀️ Tam Bir hafta önce regl bitti , perşembe gününden beri kusma , ishal belirtileriyle gidip serum taktırdım , yediğim yemek yağlıydı ağır geldi diye düşündüm ki gerçekten öyleydi rahatsız etti beni . 4 gündür mide bulantılarım halâ bitmedi ve ishalle beraber rahatsızlığım devam ediyor . Bu sabah çamaşırımda kahverengi lekeler gördüm , herhangi bir kanamam vs yokken . Az önce yine aynı şekilde, şu an ödüm kopuyor , yerleşme kanaması bu dönemlerde olmaz diye biliyorum ama olabilir mi böyle bi şey aydınlatın içime su serpin lütfen 🥲🥲🥲 yani regl döneminden bir hafta sonra da olmaz bence heralde