Bu tamamen fizyolojik sevgili anneler:)) su an minicik damaklari oldugu icin boyle goruluyor. Disler cikmaya basladikca hepsi dogru yere gelecek. Sut dislenmede zaten bir problem teskil etmez. Daimi dislenmede kopek disleri cikana kdar yine bu bag uca yakin olabilir yine sorun teskil etmez. Fakat kopek disleri cikarken tamamen on iki disin arasina girmis şiş haldeyse cok cok ufak operasyon ile alinabilir. Daha korkulan alt cenede dil baginin olmasidir. Dilini bebeginiz ust damaga dogru goturemiyorsa konusma problemi yapabilir. Ona erken asamalarda da mudahale ediliyor. Ama bu fotodaki son derece saglikli normal bebecik. Tabi daimi disleri ciktiginda yine ihmal etmemek lazim. Bebislerinizi saglikla buyutunuz( dishekimiyim bu operasyondan sayini unuttugum kadar cok yaptim. Cok cok sikintili olan 9 yasinda bir cocuk en ufak hastamdi umarim yeterince faydali olmustur)