Misskokulum evet dudak bağı benim kızım 18 aylık onunda aynen böyleydi bende 2 ay önce falan baktım böyleydi suphelendim dudak bagi diye doktora gidecektim sormak için şans ya kızım biraz hareketli çocuk o gün kızım düştü dudağını dolabın sivri yerine vurdu ve tam olarak orası o bağ koptu kanadı epey bende doktora gittim dediki hicbir sorun olmaz o kendi kendine kaynar zaten biraz yakınmış dişlere dedi yani dudak bağı varmış suanlik müdahale etmezdik ama ileri yaşlarda diş ayrikligi yada konuşma bozukluğu olursa müdahale ediliyor korkmana gerek yani çok önemli birşey değil ama tam bilgi icin doktora sor tabiki dudak değil ama dil bağı daha önemlidir