Normal doğum tabikide en güzeli ve sağlıklısı fakat kim ne derse desin o sancılar dayanılmaz şahsen bana dünyayı verseler o sancıyı beş dakika daha çekemem sırf o sebepten tekrar çocuk düşünmüyorum bilsem ki sezeryan olucam tekrar çocuk sahibi olmak isterdim muhteşem bir duygu her zorluğa rağmen