HLmom ben sezeryan seçmek isterdim yanlış anlaşılmasın dediklerim tabiki acısını falan yaşamadım ama normal doğum çok korkutucu 2 vajinal doğum yapmış biri olarak söylüyorum normal doğum akıl işi değil 2 kiximida 2 saat sancıyla doğurdum ama kimse karismasa sadece benim dediğim yapılsa kesinlikle sezeryan derim istedim sezeryan sokmadilar kendimi sezeryana daha yakın hissediyorum normal doğum kadını değilim dicemde doğurmuş bulundum işte