HLmom nirmal doğum destekcisiyim sezeryani ticari bı pazarlama olarak umkemizde çok güzel yaymislar deli paralar kazanıyorlar ve bunu özgür seçim diye kadınlarımıza çok güzel islemisler bunun kadın bedeniyle seçimle alakası yok. Dünyadaki tek gelişmiş kadın haklarını savunan topluluk bizmisiz gibi de bı savunurlar dersin bir onların canı var insanlık tarihinin başından beri normal doğum yapılır. Dünyanın her yerinde sezeryan diy bir durum söz konusu bile değil normal doğuma imkan varken ama bizim türk kadınları bu benim kararım yok işte kukunu kesicek yok makata kadar kesmişler öyle olmuş böyle olmuş benim acil sezeryana döndü bilmem dört saat sancı cektim olmadı laflaridir tutturmuslar. Sizler bir musterisiniz hastaneler için. Gram da umurlarinda değilsiniz para kazanmaları için size sezeryan yapmaları lazım. Bunu kabullenin. Onun dışında kim nasıl dogurursa dogursun elbette saygı duyarım kendi kararı ondan da öte gram umrumda değil banane sezeryan mi olmuş jormal mi doğurmuş sezeryan komplikasyonu mu olmuş ben bakmıyorum sonuçta aylarca acısını çekecek olan ben değilim her sezeryan zor olmadigi gibi her normal doğum da kolay değildir bunyeden bünyeye değişir. Kimseye laf yetiştirecek değilim dünya tarihi ortada tıp ortada sağlık bilim herşey ortadayken hala kalkıp da bana yok ben seçtim iyi yaptım gibi demeyin banane gram umrumda değil.isine gelse dinde baba fetvalar yagdiracak kadar kendinden emin olanların da sezeryan söz kknusu olunca sessiz kalmaları ayrıca komik. Yaradılışta var kadın doğurur.