Ardenaden aselim0142 hyr degil eczanede 450 ye aliyorm.bn e bebekte daha uygun trendyoldada ama rbebektne aliyorm gecen 319 a aldm indirm vardi eczanelerde 100 lira fazla mecbur kalinca aliyorm cunku
Alparslanmom__ Ardenaden Eşim bugün 400₺ aldı eczaneden. Trendyoldan almak istemedim gerçek olmayabilir diye
Alparslanmom__ Ardenaden Hmm tamam kutuda 3 yazıyor 4 kez kullanırım eğer çok farkediyorsa çünkü gündüz sütüm bazen olmuyo 😞😞
Alparslanmom__ Mirac21mom Yetiyorsa çok güzel. Benim bazen sütüm olmuyor mesis tee çay ve bestlak aldırdım eşime değişimi görücez inşallah
Alparslanmom__ Busrak2 kullanmaya başladım bugün inşallah sütümde artış olur lütfen dua edin çok üzülüyorum ya 😪😪
Busrak2 Alparslanmom__ olur insALLAH TEN TENE temaa yapın dut kaynatın için hipin emzirme cayı vae onu kullanın bende gectim o yoldan biraz moral bide herseyi deneyin oluyor insAllah
ebruasl Bestlak Damla, dut kurusu suyu, komposto, hurma, e bebekte malt içecekler ve en önemlisi göğüse uygulanan sıcak uygulama , banyoda sıcak su ile masajda uygun 👍
Alparslanmom__ Ardenaden Eee o zaman ne yapmam lazım? Ben mama veriyorum öyle sütüm olmadığında yoksa çocuğum mememle kavga ediyor sanki çok hırslanıyor gelmediğinde.
degersizbirhayat_1 Alparslanmom__ bestlak, solgar ve imom latte kullanıyorum takviye olarak onun dışında incir uyutması çok artırıyor ve sütü yağlandırıyor her gün bir kase
flamingo24 Alparslanmom__ Ben kullanıyorum kızım 9 aylık oldu hala kullanıyorum bence işe yarıyor . Reyhan şerbeti yap oda işe yarıyor . Bulgur yemek , bol su ve stresten uzak kalınca süt oluyor canım
Deletedmom_216 Alparslanmom__ ben kullandim cok isime yaradi. Trendyoldan bu tarz satislara guvenmeyin ne olsugu belli olmaz. Eczanelerde var ordan alin. Suya ve ya meyve duyuna katil icin. Ben ayrica kuru dut alip kaynattim onu ictim surekli. Cok sukur sutumu cok guzel arttirdi ikisi bir kullaninca☺️ kuru dut aktar tarzi dukkanlar oluyo ya baharat kuruyemis felan satiliuo o tarz bi dukkandan almistim. Onu tencereye koyup giz karari su koydum kaynattim. Sicak ve ya ilik tadi oek guzel olmuyo ben begenmedim en azindan buz dolabinda daha iyi oldu su biyetine onu iciyodum cok fayda etti bende siz de isterseniz deneyin aklimizda bulunsun ☺️
Alparslanmom__ Deletedmom_216 Kesinlikle katılıyorum trendyoldan bu tarz şeyler almam. Eczaneden aldım bestlak damlayı da bir emzirme çayı aldım. Dut kurusunu da dediğim gibi ya aktardan ya da makbulden alıcam.
kader539_ Ben e bebekten aldım 2.şişeydi bunu yalnız 2 defa kullandım ağzına kadar dolu 250 tl ye veriyorum yer antalya
zeynepegee @"melekozlu bestlak damlanın çok faydasını gördüm ben doğumdan hemen sonra başladım ve solgar da kullandım süt problemi yaşamadık çok şükür aynı zamanda dut kurusu da ilk günler çok içtim şu an bebeğim 2 ay 20 günlük süt güzel geldikçe o daha çok emmek istedi daha çok emdikçe de sütüm daha çok gelmeye başladı. Bestlak solgar dut kurusu tahin dereotu en çok bunların faydasını gördüm canım inşallah sende faydasını görürsün bol bol sütün olur
Alparslanmom__ zeynepegee inşallah inşallah camım solar hangisi ilk defa duyuyorum link varsa atar mısın bakaym. Dut kurusunuda denicem.