ygzgztk Canım bende kendimi bildim bileli zayıf biriydim bekarken kuru Ayşe derlerdi bir keresinde çok zoruma gitmişti işte o zaman kilo almaya karar verdim 46 dan 56 ya çıktım ama hiç kolay olmadı iki lokmaya doyardım zorla tabak tabak yemek bitirdim kusup tekrar bir daha kusup bir daha yedim ondan sonra zaten mide büyüyor istemesende yemen lazım.
Doğumdan sonra tekrar zayıflamaya başladım benim de hiç yerinde durmayan bir oğlum var tekrardan azim ettim yemeği çok yiyip gece yatman süt cicibe tükettim 53 den 57 ye çıktım tek çare yemek çok yemek. İnşallah istediğimiz kilolara ulaşırız 🤍