ygzgztk Benim bu bahsedilen yöntemlerden hiçbirini iştahım götürmüyor. Zaten yiyebilsem böyle sorun yaşamazdım. Ben de 45in üstünü göremiyorum. İştahsızlık problemim var zaten. İştah açıcı ilaçlar da halüsinasyon gibi yan etkiler yaptığı için kullanamıyorum. Her yöntemi denemiş biri olarak kilo almanın sadece düzenli yaşamdan geçtiği kanısına vardım. Ramazan ayında aç kalmaya rağmen 2 buçuk kilo almayı başaran biri olarak söylüyorum bunu. Üstelik iftarda uzun süre açlık sonrası tıkanıp çok yiyemeyen biri olarak. Sadece sahur ve iftar düzeni ile.
Sabah erken kalkmak, üç öğün sağlıklı beslenmek, az olsa dahi çeşitli beslenmek. En doğru kilo alımı bu şekilde.
Shotlar, shakeler (bunu hatırlamak bile midemi bulandırıyor), macunlar, multivitaminler, balık yağı, geceleri sütlü, muzlu, tahin pekmezli, makarnalı hamur işli şeyleri yemek gibi hiçbir yöntemin faydasını görmedim. Gece yemek zayıf insana kilo aldırmıyor. Gece yiyince, sabah kahvaltı yapma isteği kaçıyor zaten.
Bu arada abur cubur tüketiyorsanız onu kesin iştah kapatıyor. Tatlı veya tuzlu yeme isteği gelince meyve veya kuruyemiş gibi şeyler tüketin.
Sizin şuan bebeğinizden ötürü düzensiz bir hayatınız var. Kendinize bir beslenme düzeni kurar, biraz yemek çeşitlerine özenirseniz belki teşvik olursunuz.