bebs 5 aydır evolvia kullandık kilosu yine aynı almayınca doktora gittik nutricayi yazdı kalorisi yüksek diye elimde 3 kutu mamam vardı yavaştan nutricaya alıştırmak için arada ondan verdim sade süt içmiyor diye alıştırma yapıyor pazartesi artık nutricaya geçicem artık sağlık ocagına gidip tartilip 1 aylık kilosunu takip edicem