blogbyirosh Bu mamalar gaz yapar mı acaba yaa bebeğimde bu ara inanılmaz gaz oluyor özellikle gece kıvranıyor uyumuyor uyutmuyor
nvz92 yagizinannesi0606 ya biz 5 tanesine 450 tl ödedik ama Nestle ne fark var ki acaba sizin daha uyguna gelmiş