Benim bebiş de 2 3 haftadan beri emiyo
Tüm elini emince müdahale etmiyorum duygusal olarak ihtiyacı olduğu için ama baş parmağını emince elini çekiyorum, doktora söylediğimde doktorum alışmasın dedi lisede bile parmağını emebilir bırakamazsa eğer dedi o yüzden baş parmağı görünce müdahele ediyorum