Benim kızımda 16 aylık olmak üzere 2 aylık olduğundan beri emiyor. Neden bu konu kötü bi şeymiş gibi herkes korkuyo anlam veremedim. Bebekler strese girdiğinde uykusu geldiğinde sıkılımca vs o şekilde telkin eder kendilerini. Doktorum 3 yaşına kadar normal dedi. Parmağı ince kalır diyen oldu allah aşkına siz emin parmağınızı bakalım incelecek mi böyle bi saçmalık olamaz. Aklı ermeye yeterince anlamaya başladığınds bıraktırırsınız. Parmağına pul biber sür acı oje sür diyen bile oldu deli saçması ya çocuğuma travma yaşatacağıma emmesini yeğlerim. Bu arada arkadaşımın annesi 49 yaşında koskoca kadın hâlâ emiyormuş arada. Ne parmağı ince ne de dişleri yamuk. Bence salın bırakın emsin laftan anlamaya başladığı zaman oyalar bıraktırırız bize doktorumuz böyle tavsıye etti