Yigit_Yagiz_Moms çok özür dilerim o anları yine hatırlatmak istemezdim . Benim oğlum da bebekken kasıldı kaldı öyle acile yetişene kadar ancak kendine geldi. O zamn aklımıza nöbet fln gelmedi tâbi.. kimsede öyle bir şey demedi.. aradan artık bir, bir buçuk yıl sonra ilk nöbetini geçirip epilepsi teşhisi konulunca, benim aklıma geldi, dedm demekki, o zmn geçirdi biz fark etmedik…