Yigit_Yagiz_Moms bak iyi hatırlattınız, bnm oğlum 2 yaş aşısı olduktan 1 ay sonra, iki defa nöbet geçirdi. Epilepsi olduğunu öğrendik ve 3 yaş aşısı olmadığı için hiç aklımıza gelmemişti. 20 gün sonra 4 yaş aşısı var. Götürüp vurduracaktım 😦 ayın 28 ine çocuk nörolojiye randevusu var sorarım..