Çok geçmiş olsun her kesin evladi tez vakitte şifasini bulsun benim evladım sifasini bulsun inşallah zor bi durum o nöbet ani çaresiz kalmak insani çok zorluyor benim cocugumda epilepsi hastası peki grip oldugunda napıyorsunuz grip ilaçları kullanamiyoruz evde siz nasıl bir tedavi uyguluyorsunuz