demir2606 5.5 ay silikonla emzirdim 7 aylık olacağız. 1.5 aydır normal emiyor. Ne sütüm azaldı ne ekstra gaz oldu bebem de fazla fazla kilosunu aldı. Bu 5.5 ayda asla tutmadı memeyi zaten ucum da yoktu. 4-5. Ayda oral dönem oluyor ne bulsa ağzında, damakları da kaşınıyor ee dedim her şeyi vakumlayı yemeye çalışıyor memeyi de tutar. Her emzirmede denedim tutmadıysa asla zorlamadım. Bi kaç gün sonra tutmaya başladı.