Selam annelerim bebeğim 50 günlük. Doğduğu 2. Günden itibaren silikon uç kullanıyorum. Göğüslerim çok kötü yara olmuştu ve onun sayesinde emzirebildim. Daha sonrasında benim ağrım acım derken silikon uçsuz hiç emzirmedim. 1 aydır kendi göğsümü vermeye çalışıyorum ama kıpkırmızı kesiliyor asla kabul etmiyor. Emzirme danışmanına gittim ama faydası olmadı. Uzun vadede sütü azaltabileceğini ve çocukta gaz yapacağını söyledi.Başına hiç böyle bir olay gelen oldu mu? Tavsiyeleriniz var mı?