Benimde gögüs ucum yoktu o yüzden silikon uç kullandım sütü azaltmıyor ama gaz olayı doğru bebeğimde çok gaz oldu çok hava yuttuğu için ve süt sürekli içine biriktiği için bebeğimde onun hızına ayak uydurmaya çalıştığı için çok hızlı ve fazla emdi o yüzden reflü oldu 3 bucuk aylık oldu hâlâ oluk oluk kusuyor maalesef. 2 aylıkken karar verdim bıraktırıcam dedim iyice acıkması için bekledim beyaz gürültüyü açtım yanına koydum göğsümün kahverengi kısmına komple verdim başlarda çok zorlandı ama silikon ucu takmadım hiç o şekilde alıştı zaten bebekler hemen her şeye çok çabuk alışıyor önemli olan sizin istikrarlı olmanız. 3 aylık olmadan bıraktırın üçüncü aydan sonra farkına varıyorlar her şeyin algıları çok açılıyo ve 4. Ayda uyku gerilemesi meme reddi vs gibi şeyler oluyo atak ayı oldugu için size önerim o kısımlara gelmeden göğsünüze alıştırmanız