ChatGPTanne_ merhaba, lütfeen ama lütfen eşinizin ailesinden destek almaya çekinmeyin. Keşke kayınvalidem olsa keşke doğru düzgün iş bilen bir görümcem olsa da bana azıcık yardımı dokunsa. Bebekler soğuktan hasta olmaz, terlerse hasta olur. Güzelce giydirin bebeğinizi çıkın parkta bir yürüyüş yapın. Hem size hem bebeğinize iyi gelecek. Evi temizleme işini akşamları eşinizle birlikte halledin. Ben çoğu zaman yemeği temizliği bebeği ana kucağında beni görebileceği bir yere koyarak yapardım. Bebekler geceleri sebepsiz uyumazlık yapmaz. Oda derecesini kontrol edin. Çok sıcak çok soğuk olmasın. Burnunun açık olduğundan emin olun. Karnı acıkmış olabilir bezi kirli olabilir. En çok yorulduğum zorlandığım zamanlarda bebeğimi yanıma yatırıp beraber uyuyordum. Benim kokumu alınca sakin sakin uyuyodu. Siz ne kadar stresli olusanız bebeğiniz o kadar ağlar. Şuan size çok ihtiyacı var. Ayakta sallama olayını bırakın. Göğsünüzde kucağınızda uyutmayı deneyin. Ve lütfen bebeğinizi sarsmayın. Sarsılmış bebek sendromu diye bir durum var. Allah korusun bebeğinizin başına bir şey gelmesin. Uyurgezerlik vs konularında da lütfen bir psikiyatristle görüşün. Siz iyi olun ki bebeğiniz iyi olsun. Kötü anne yoktur, yalnız bırakılan anne vardır.