ChatGPTanne_ benim bebeğim de böyle uyku yok. Destek çok önemli bu süreçte eşin destek olmuyor mu? Bazen annelik ne kadar zor diye düşünüyorum sonra hemen aklıma ona bir sey olursa dusuncesi geliyor, kendimi çok kötü hissediyorum. Bebeklerimiz büyüyecek ve bu zamanları birdaha hiç gelmeyecek o yüzden kızma bebeğine o sana muhtaç, çok acizler.
“Doğacak çocuk doğumdan bir gün önce Allah ile görüşür.
Bebek “Allah’ım dünyaya gideceğim ve orada ne yapacağımı bilmiyorum,” der.
Allah cevap verir: “Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek.”
“Allah’ım onların dilini bilmiyorum. Onlarla nasıl anlaşacağım? Nasıl iletişim kuracağım?”
“Senin için yarattığım melek, sana sabırla onların dilini öğretecek.”
“Allah’ım dünyada duyduğum kadarıyla çok kötülük varmış. Onlarla nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum.”
“Senin için yarattığım melek, seni canı pahasına kötülüklerden koruyacak. Merak etme!”
“ Allah’ım sana tekrar nasıl döneceğim?”
“ Senin için yarattığım melek, bana nasıl döneceğini sana anlatacaktır.”
Derken melekler gelir ve dünyaya gitme zamanının geldiğini söylerler. Çocuğu Allah’ın huzurundan götürürlerken bebek tekrardan sorar.
“ Allah’ım benim için yarattığın meleğin adı ne?”
“ Adının önemi yok ama sen ona ‘Anne!’ diyeceksin.”
Gözyaşı şişeleri kitabından bir alıntı ☺️