Valla canım şuan çok küçük herkes aynı yollardan geçiyor benim kızım 17 aylık 1 yaşından sonra biraz düzeldi yemin ediyorum bazen hiçbir işimi yapmıyorum önüne veriyorum kendimi bir akşam yemeği olsa tamam diyorum benim memleketimde annem var kaynanam var ama İnan durmuyor orda huysuz diye onlara bile gitmiyorum yeri geliyor şuan gazı için acıktığı için korktuğu için seni ister dış dünyaya alıştıkta bazen sana bagımlı kalır Çünkü tek limanı sensin bu günler geçecektir İnan ki onunla oyun oynayacağın parka gideceğin zamanların olcak o mutlu olacak dünya senin olacak sadece biraz sabır etmen gerek canım unutma onu bu dünyaya getirmeyi sen istedin onun için böyle sarsacak kızacak şeyler yapma