eylulmeva1112 canım bizde öyleydik doktorumuz ıslak mendil kullanma dedi bende hamileyken stoklamıştım bi sürü yıkayıp öyle temizliyorum altını günlük altını aç hava alsın bezleme bi 15,20dakka trosyd diye bi krem yazmıştı pişik geçene kadar kullan geçtikten sonra kullanma demişti ben bide sleepy kullanmıştım bez olarak o yaramıyor benim kızıma molfixe geçtim bitti pişigi