Öncelikle çok geçmiş olsun Kimsenin bunu sür dediğini doktorunuza danışmadan yapmayın Allah korusun daha kötü durumlar olabilir Durumu ilk olarak doktorunuza aktarın mutlaka başka krem vs önerecektir Sadece bebişinizin popişini bol bol havalandırıp,kaka yapınca yıkayın Doktorun verdiği kremlere devam edin Pamuk öneriyolar ama pamuk popoya yapışıyo ve o kalıntılar çok zor çıkıyo resmen yıkamak daha doğru ıslak mendilde de (sleepy,baby turco,baby me vs gibi organik seçip kullanın) silme işi bitince havalandırın kurutmadan kapamayın Umarım çabucak iyileşir..