Hepinizin yorumları için teşekkür ederim 🫶kaka yaptığında hemen temizliyorum ve yıkıyorum kaç gündür de hep havalandırdım kuruttum demek ki bezden kaynaklıymış alerji sandım yavrum dermatit olmuş aylardır aynı bezi kullanıyordum son paketi trendyoldan almıştım bu da bana ders oldu bildiğinden şaşmamak lazımmış doktor krem yazdı bir kaç tane ve bezi değiş dedi 🙂