Doğum öncesi 55 idim doğuma 70le girdim. Doğum sonrası 63tü, 1.5 sene oldu 56 kiloya sabitlendim ama benim ideal kilom 52, pantolonlara sığmıyorum belim çok kalınlaştı. Kendime baktıkça ağlayasım geliyor. Hayatımda hiç 38 beden olmadım. Şu an öyleyim. Belimi çok kafaya sardım. Bende 3 gündür hem reformer pilatese başladım hem de boğazımı tutmaya. Yediklerinin kalorisini sayan bir uygulama kullan ben yazıo kullanıyorum. Aralıklı oruç formatında. Sabahları sirkeli su ile başlıyorum güne, oraya yediklerimi girince kaloriyi geçersem vicdan azabı çekiyorum beni frenliyor kalori takibi çok motive edici. Kendime bir ay verdim 4 kilo için bakalım başarabilecek miyim