jtulub doğumdan 6 ay sonra spora yazıldım ek gıdaya geçene kdr bekledim tabi o arada abur cuburdan uzak durmaya başladım ben ne yese yarayan bi insanım oyuzden önce yemede dikkat ettim spora yazıldıktan sonra 6 aylık üyelikte 2 ay gidemedim çünkü her ayın 10 günü eşim göreve gidiyor bebeğe bakacak kimse yoktu mecbur gitmediğim 2 ay dışında 4 ayda 29 kilo verdim 20 kg doğum kilomu verdim 9 kiloda evlendiğimden beri aldığım fazla kiloydu suan bekarlıktaki kiloma döndüm çok şükür ama püf noktam şu oldu benim hep sporla ilgilenen biri olarak evlenmeden önce özellikle çok sık gittim ben biraz ağırlık mantığındayım yağdan direk kas kütlemi arttırarak kurtulurum ben hep önce kas yaptım zaten kas oranın arttıkça yağı parçaladı çok hızlı vermem bu sebebten ve kesinlikle sağlıklı beslenmeyle destekledim 6 dan sonra akşam yemeği olayını bitirdim