Kızlar benimde adetim 4 gün geçti ne zman yapmalıyım size adet günü 1 gün geçti negatifti en az 1 hafta beklenmesi gerekiyor sanırsam ne yapacam bilmiyorum adet olmayinca insanın içinde bir umut oluyo istiyorum da baklim kısmet yarın gene alıp yapsam mı acaba bilemedin