Elmas6167 1anneem hamile misiniz suan aynı seyi yasıyorum 4 gün kala âdete yaptım aynı böyleydi dayanamadım 2 gün kala yime yaptım tek çizgi gözüktü hiç silik yoktu
fatmaa37demir Uri yaptım canım 😀 yok çıkmadı negatif. Bir de elimde pahalı olan var bende harcamak istemiyorum regl gecikmesini beklicem olmazsam tabi
Uri 1anneem aminnn 1 oğlum var 1.5 yaşında 1 de kızın olsun çok istiyorum nasippp arayı açmadan olsun dedim
1anneem Uri benım oglumla kızım arasında 1 yas var tam bırlıkte buyuyolar ama 3 cu cocuk bu devırde fazla gelıo rabbım ısteyene versın ınsallah hayırlısını versın gonlunuzce ınsallah olur sızın
defneilaymom Uri ç8kar bencede amaan yap gtsin olmadı bı tane daha al. 🤗 Ben adetinden 1 hafta sonra yaptm negatifti 1 hafta sonra tekrar yaptm pozitif çıktı. Sanırım geç döllenme oldu son adet tarihimle uyumlu değil bebeğimin haftası
1anneem oykumMom test yanlısmıs kızlar adet oldum sukur kanda cıkmadı 3 4 test yaptım onlar negatıf tı mor kapaklı bu testen almayınn hep sıkayet varmıs yuregıme ınecektı
Uri oykumMom ayy aşkım yarın yapacam kfkfkf ilk regl günüm gözüküyor ama hiç belirtim yok bi gün daha bekleyim dedim. Bakalımm nasipo