-Azize123 testlerin yanılma payı oluyor ama bu kadar gecikmeye yanılma olur mu bilemedim. Kan verince daha garanti oluyor. Tam bir bilgim yok başıma gelmedi ama kimyasal gebelik vs muhabbetleri de var ya 🙄 yine de bekleyin veya yarın da test yapın insAllah yarın ya pozitif haberi alırsınız ya da adet olursunuz insan böyle arafta kalınca da sevinse mı üzülse mi bilemiyor 🌹