60 la hamile kaldım 69 şa doğurdım Doğumdan sonra 59 a düştüm şimdi kızm 5 aylık bende 66 oldım gebelikte gebelik şekerim vardı bişi yotemıyodum doğımdan sonra neye saldırcsmı şaşarıdm bıde süt yapsın dıye şimdi de yemesem elım ayğım titiryo şekerım düşüyo yemesem sütümü etklıyo bilyorum yesem alıyorum öle bi araf tayım