Arkadaşlar doğumdan önce 2 yıl, doğumdan sonra 4 yıl yasmin kullanmış biri olarak söylüyorum evet koruyuculuğu çok yüksek sadece onla korundum ve bıraktıktan 2 ay sonra hamile kaldım, bebeğim 9 aylıkken tekrar başlamıştım doktor tavsiyesiyle aralıksız 4 yıl kullandım ama son zamanlarda tahlillerim de karaciğer enzimlerim doktorları endişelendirecek düzeyde yüksek çıkıyor ve hapı söylediğimde hepsi bırakmamı söyledi yani iştah açmasının yanı sıra birde sağlık sorunuyla uğraşabilirsiniz yasmin kullanananlar 2 yılı aşmamalı. Bana tavsiye eden doktor bunu söylemişti fakat diğer şehirdeki doktorum 10 yıla kadar kullanabileceğimi söylediği için güvendim ama sonuç olarak mecburen bıraktım bende yeni korunma yöntemi arıyorum 😀