4 sene yasmin kullandım bıraktım 2 ay sonra hamile kaldım ne kilo artışı ne bir yan etki yaşamadım çok memnundum şu an emzirmiyprum ve yine yasminle korunuyorum denilenlerin aksine hormonları mahvediyor gibi şeyleri hiç yaşamadım elhamdülillah gayet sağlıklıydım çok şükür hemen de bebişim oldu tavsiye ederim 🌸