Oğlum 7 aylık ve hala regl olmadım doktor zylinda önerdi yarjn gidip alacam ama alana kadar 3-4 kez geri çekilme ile birlikte olduk çok korkuyorum 😭 eşim yurt dışındaydı aylardır çok rahattım ama 6.5 aylıkken bizi almaya geldi yine bu dertlere düştüm of. Hiç regl olmayan biri zylindayı nasıl kullanabilir? Haplar bitince 2.kutuya mı geçmeliyim?