Yarenylmzz Ben de bu sabah tartıldım ve 77 çıktım. Bugün itibariyle diyete başladım inşallah. Ama kendimi çok kasmadan başlıycam sonra dozajı artırıcam. Zaten kilom yüksek, abartılı yemeyi bıraksam bile başta biraz da olsa kolay gider sonrası zor olur diye düşünüyorum. O yüzden önce porsiyon kontrolü ve zararlı yiyeceklerden uzak durucam, sonra miktar azaltıcam. İnşallah egzersiz de yapabilirim.
Artık zayıflamam lazım çünkü belim, dizlerim felaket derecede ağrıyor.