Benim de 20. Günüm 74 le başladım 71 im 3 kilo gitti sağlıklı besleniyorum 3lt su içiyorum günde sabah klasik kahvaltılar avakoda ekledim buna güzel oluyor sevdim değişik şeyler yapmaya çalışıyorum yulaf lapası yapıyorum çok seviyorum tatlı isteğimi hurma ile bastırıyorum yulaf lapası muzla yenildiğinde zaten tatlı isteğini kesiyor her zaman yemiyorum tabi hafta da 3 falan akşamları ne yemek yapıyorsam tam buğday ekmeği ile tüketiyorum makarna canım çekiyorsa veya bulgur ekmek yemiyorum 6 kaşık koyuyorum diyetisyen o şekilde önermişti yürüyüş falan yapabilsem çok daha kolay gider ama buna da şükür diyetisyenler ayda 2-3 kiloyu daha sağlıklı buluyor hızla giden kilo hızla geri geliyor