endil inanın geçiyor 🙏🏼 Benim de oğlum 2.5 aylıkken meme reddine başladı. Sizin de yaptığınız gibi ayakta gezinip pışpışlayarak emzirdim, uykusundan daha tam uyanmadan veya banyo yaptırdıktan sonra emzirdim. 1 ay sürdü ama sonra kendiliğinden geçti. Şimdi 6 buçuk aylık ve sanki memeyi reddeden o değilmiş gibi emiyor 😄 Bu arada banyoda ten temasıyla emzirmeyi de öneriyorlar. Çok zorlamadan sık sık teklif edin, eninde sonunda geçecektir.