endil sadece anne sütü mü alıyor? Benim de 2 aylıkken olmuştu. Hiç üstüne düşmedim ağlarken zorla verip iyice soğutmak istemedim, uykuya dalarken uykudan uyanırken verdim geri kalan zamanda mama verdim ki zaten anne sütü ve mama beraber alıyor, daha sonra bir kaç günde geçti. Atak dönemlerinde olurmuş. Atak döneminiz olabilir mi.