Erencinarinannesi endil atak döneminden sonra memeye yapışıp bırakmayacak da işte mühim olan şu evreyi atlatmak ben sütümü sağıp kaşıkla içiriyordum şu evrede sakın biberon verme enjektör dene kaşık dene çok da üstüne gitme
endil Hlyoner bence bunla alakalı post açın. En azından yardımcı olacaklar görür ve yazar. Burda yorumunuzu görmeleri daha zor. Çünkü herkes girip tek tek yorumları okumayabiliyor gözden kaçar